Kaip Dell Technologies padeda prisitaikyti prie naujų darbo rinkos poreikių? Sėkmės istorijos pasaulyje

Netikėtas COVID-19 plitimas per visą pasaulį ir viruso poveikis privertė daugelį verslų ir įvairių valstybinių institucijų ieškoti naujų būdų vykdyti savo įprastą veiklą. Maža to, tie būdai ne tik turi būti palankūs verslui, bet ir saugoti žmonių sveikatą bei užtikrinti darbuotojų bei klientų saugumą.

 

„Dell Technologies“ jau daugiau nei dešimtmetį praktikuoja nuotolinį darbą ir žino kaip organizuoti produktyvų darbą iš namų. Per tiek metų sukaupta patirtis ir įgūdžiai gali būti panaudoti tam, kad būtų suteikta pagalba toms įmonėms bei organizacijoms, kurios nuotolinio darbo patirties dar neturi. „Dell Technologies“ padeda įvairioms įmonėms visame pasaulyje sukurti, plėsti ir patobulinti nuotolinio darbo galimybes tam, kad visuomenė atlaikytų pavojingo viruso grėsmę.

 

Natūralu, kad prasidėjus karantinui bei vis griežtėjant apribojimams daugelis įmonių bei institucijų visame pasaulyje pradėjo dirbti nuotoliniu būdu. Kadangi gyvename dvidešimt pirmajame amžiuje, dar prieš karantiną bei spartų viruso plitimą turėjome nemažą žmonių, dirbančių nuotoliniu būdu, dalį. Jiems darbas ne iš ofiso yra įprastas dalykas, todėl ir staigūs pasikeitimai darbo rinkoje daug pakeitimų nesukėlė bei praėjo ganėtinai sklandžiai. Tačiau, yra ir tokių žmonių, kurie niekada savo darbo nuotoliniu būdu net neįsivaizdavo ir jiems teko išgyventi didelį stresą. Vienas iš puikių to pavyzdžių – sveikatos priežiūros atstovai.

 

Medicinos įstaigoms technologijos tapo sprendimu

 

Visų mūsų sveikata bei gerove besirūpinančius medikus virusas paveikė itin stipriai – jiems tapo kur kas sunkiau gydyti žmones ir teikti visuomenei gyvybiškai svarbią informaciją apie sveikatą. Jei sveikatos priežiūros specialistai ir pirmosios pagalbos teikėjai negalėtų saugiai ir efektyviai atlikti savo darbų, jokie piliečiai negalėtų gauti reikiamo gydymo ir medikamentų, o tai sukeltų visuotines problemas.

 

Tam, kad būtų išvengta didelių problemų ir sveikatos priežiūros atstovų darbas taptų saugesnis ir efektyvesnis, įvairūs verslai bei vyriausybinės organizacijos visame pasaulyje atsigręžė į „Dell Technologies“ bei jų galimybes. Tinkamai sustyguotos jos ne tik padėjo sukurti nuotolinio darbo galimybes, bet ir įgyvendinti įvairias idėjas, galinčias padėti efektyviau spręsti visuomenėje kylančias problemas laikantis nepaprastai trumpų terminų.

 

Maisto prekių tinklas buvo aprūpintas technologijomis akimirksniu

 

Aidaho valstijoje veikiančio maisto prekių tinklo „Albertsons Cos Inc.“ savininkai žinojo, kad turi greitai reaguoti į kilusią pandemiją ir užtikrinti saugų darbuotojų darbą namuose bei efektyvų prekių tiekimą pirkėjams. „Albertsons Cos Inc.“ Reikėjo greitų sprendimų, galinčių padėti perkelti daugiau nei tūkstantį klientų aptarnavimo centro darbuotojų į nuotolinio darbo perspektyvą bei užtikrinti, kad tai nepaveiktų pirkėjų neigiamai.

 

„Dell Technologies“ padėjo šiam maisto prekių tinklui efektyviai perkelti savo klientų aptarnavimo specialistus prie nuotolinio darbo, o mažmeninės prekybos darbuotojus aprūpino kompiuteriais, monitoriais ir reikiamais įrenginiais per labai trumpą laiką.

 

Mažmeninis verslas tapo dar sėkmingesniu persikėlęs į nuotolinę erdvę

 

„Grupo Boticario“ – mažmeninis verslas, turintis net 4000 fizinių parduotuvių visoje Brazilijoje ir veikiantis dar aštuoniose kitose šalyse, susidūrė su dvigubu iššūkiu, kai plito COVID-19. Jiems teko ne tik tūkstančiams darbuotojų suteikti galimybę dirbti nuotoliniu būdu, bet ir toliau efektyviai aptarnauti klientus internetu.

 

Vienintelis sprendimas buvo technologijos, bet jos turėjo būti įdiegtos greitai. Apsiginklavęs „Dell EMC“ serveriais, daugiau nei 1000 nešiojamųjų kompiuterių ir konfigūravimo, diegimo bei palaikymo paslaugomis, „Grupo Boticario“ sugebėjo perkelti net 3000 darbuotojų į nuotolinį darbą. Įmonė išlaikė reikiamą našumą ir efektyvumą net ir esant itin didelei paklausai.